کد خبر: ۱۴۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
یک معلم جوان بسیجی با کمک خیرین چناران برای خانواده‌های نیازمند روستای اطراف این شهرستان بانی تهیه و توزیع ۵۷ بسته غذایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران،  یک معلم بسیجی با شناسایی ۵۷ خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر چناران اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی می‌کند. 

در ادامه این معلم بسیجی که نمی‌خواهد اسمی از او برده شود، اینطور می‌گوید: به لطف و یاری خداوند متعال و همیاری خیرین بزرگوار۵۷ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان عزیز روستای اطراف چناران توزیع شد. 

وی افزود: به کمک دوستان و خیرین بزرگوار به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) ۵۷ بسته مواد غذایی به ارزش مالی ۱۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان که هر بسته شامل یک کیسه برنج 10 کیلویی ایرانی، یک روغن سه لیتری، یک مرغ، یک بسته گوشت از گوشت‌های قربانی، دو بسته ماکارونی و یک قوطی رُب بین نیازمندان روستای بقمچ توزیع شد.

این معلم بسیجی بیان کرد: تاکنون ۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان از مبلغ مذکور توسط خیرین تأمین شده و مبلغ ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فعلا بدهکاریم که ان شاءالله با نظر لطف دوستان آن هم تأمین خواهد شد.

وی ضمن تاکید و قدردانی از خیرین نیکوکار، خاطرنشان کرد: در کنار توزیع بسته‌های مواد غذایی، 2 هزار ماسک و مواد ضدعفونی کننده در بین دانش‌آموزان مناطق حاشیه و نیازمند چناران داشته‌ایم و همچنین در تلاش افزایش این تعداد هستیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۴

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار